Nurcanben Arkadaşlar 3 aylık bebeğim sanki ağzında bir şey varmista onu çiğniyormus gibi yapıyor sürekli ve aynı zamanda bunu yaparken yüzünü eksitiyor sebebi var mıdır bunun ?
busenur381_ Nurcanben ağız kuruluğu olabilir özellikle durduğu ortam nemsiz olabilir benim kızımda öyleydi bir bucuk aylık benim ev klimalı başka bişey yok mecbur klima çalıştırıyorum oda ortamı aşırı kurutuyo sonra çözdüm bu olayı geçti 😊
Ebruue Dil gelişimi başlamış olabilir. Bebekler taklit ederek öğrenirlermiş. Ben oğlumla konuşurken ağzıma bakıp dilini içerde çevirdiğini farkettim😀 tabii damak kaşıntısı da olabilir. Muhtemelen yeni bir keşiftedir
Elisa10 Reflü olabilir kusması felan oluyor mu ? Ağzına mide asidi geliyordur büyük ihtimalle kızımda da oluyordu
Ariaa Elisa10 merhaba kızınızın düzeldi mi? Bizim de alerjiye bağlı reflü var gece uyutmuyor normalde sakin hiç ağlayb bir bebek değil ama bu mide asidi onu uykusundan uyabdırıyor çok rahatsız ediyor.