Bebeğim iki gündür geceleri kötüleşiyor hırıltılı öksürüyor balgamı var atamıyor
Sürekli kusuyor ve salyalı akıntı geliyor
doktora götürdük
Serum fizyolojik ve şurup verdi
Çocuk doktoru da mutlaka görsün dedi .
O kadar korkuyorum ki içim hiç rahat değil daha çok küçük
Nefes alamıyor gibi sesler çıkartıyor gece boğuluyor gibi
Aynı zamanda emzirigkrhm ve göğüslerim acıyor
Daha önce mastit olmuştum
Göğsüm yine enfeksiyon olmuş olabilir mi