Yasemin9 Bebeğim dizine kadar dikilmişti geriye doğru halının üstüne düştü kafası yere çarptı ama bişey olur mu baktım şişlik kızarıklık vb. Bişey yoktu
sweetangell Yasemin9 bir kaç saat gözlemleyin bişey olmamıştır Allah’ın izniyle bizimki hemen hemen hergün çarpıyo kafasını 😒
Yasemin9 sweetangell ağlamadı öyle benim tepkim büyük olsaydı ağlayacaktı da ben bişey olmamış gibi davrandım az mız mız lık yaptı herhangi kusma hiç bişey yoktu ama bizde de çok düşme çarpma olacak gibi emeklemeye başladı kapı kenarları falan ara ara küçük çarpıyor
sweetangell Yasemin9 malesef çok düşüyorlar bizimde yeni ayaklandı sürekli düşüyor ayaktayken bi de sırt üstü yüz üstü düştüğü oldu 😔 ama bişey olmamıştır öyle olsa çok ağlardı acımamış demekki
Yasemin9 sweetangell ayaktayken yere mi düştü sizinkide kafasını halıya mı çarptı biz de de olacak gibi önlemde alamıyoruz ki