Hepinize tek tek teşekkür ederim kızlar. Suan yine uyandım sağım yapmak için ama işte gelmeyince insan kötü hissediyor. Moral önemli tabii ben de sizin gibi düşünüyorum evladım gelsin onu koklayayim sarayım istiyorum. O yanımda olunca her şey daha güzel olur inşallah,tek duam bu. Tüm bebislere ve anneleri sağlıklı olsun,doğum yapacak olanlar hayırlısıyla yapsın diyorum hep.
Dünyanın sonu da degil tabiki onu da düşünüyorum,ne olacak mama veririm diyorum en kötü ama bilemiyorum. İlk anneligim,çok değişik şeyler hissediyorum sanki bebeğime yeterli değilmişim gibi 😔 Burda okurdum hep bu tarz yazıları,sonunda benim de benzer şeyler başıma geldi. Şükür yine halimize tabi,Allah beterinden korusun 🌺 Tekrar herkese verdiği cevaplardan ötürü teşekkür ederim ☺️