Sezeryan dikişlerim vardı bugün 22 gün oldu daha aldırmamıştım dikişleri 15 -20 dk önce duş almak için üstümü çıkarırken yanlışlıkla ipi çektim çoğu çıktı az bişey kalmıştı acımadığı için bende tamamen çıkardım acı hissetmedim ama şuan yanıyo ne yapmalıyım iki tane bebeğim var bırakıp hastaneye de gidemem offf yardım lütfennnn