biranneningunluguuuu öncelikle karşındakininde senin gibi insanlar olduğunu ölümlü olduğunu aklına yaz hep. Kimseyi kendinden üstün görme , kimse senden üstün değil çünkü. Kendine değer ver, bu hayatta kendini en çok yine kendin seveceksin. Ayrıca karşındaki insan dört dörtlük bir insan değil, kimse dört dörtlük olamaz , hepimizin hatası kusuru elbette vardır , olacak da. O benden iyi sarma sarıyor diye ayy ne becerikli hamarat gibi birşey söz konusu olamaz. Farzımahal ben şeklini kötü sararım ama onunkinden daha lezzetli yaparım gibi gibi… Sen en mükemmelsin bunu unutma ❤️