Merhabaa kızlar emzirmeyi kestikten sonra göğsümde hala süt bitmesi ve regl görmedim doktora gittim süt hormonum 180lerdeydii beynimde adenomlr vardıı dostinexle düşürdük ve reglm normale döndü şükür ama göğsümde hala süt bitmesii az önce göğüs ucumda hala beyazlık gördüm süt gibii. Bu sorunu yaşayıp tekrar normal bi şekilde hamile kalan var mı aranızda