Hanımlar bebegim sadece sağ memeden emiyor solda neredeyse süt yok . 2.5 aydır böyle.oldugu için farkettim.ki normal zamanda da hep o tarafa doğru eğik duruyor kafası . Böyle kalır mı çok korkuyorum 😢 sürekli başını bir seylerle destekleyip diğer tarafa dönmesini sağlıyorum biraz duruyor bakıyorum hop yine sağ meme tarafına dönmüş