Ahh ahh aynı bizi anlatıyosunuz. Her ay antibiyotik kullanıyoruz biz. 33 aylık şuan. 6 ayından beri düşünün. Neler kullandım ama yok bağışıklık biraz düşük çıktı testte. Balık yağları, probiyotikler, bağışıklık güçlendiririci ilaçlar, d vitqmini, sarımsak bal, udi hindi yağı, keçiboynuzu vsvs sadece yapmadığım Propolis kaldı. Onun içinde 4 yaşı bekliyorum. Şimdi alerji doktoruna gideceğim. Herhangi birşeye karşı alerjisi yok ama bu kadar aık hasta olmasının bi sebebi olması lazım