Selam anneler ben bugün doğum yaptım bebegımın solunum sıkıntısı olduğu ıcın yoğun bakıma aldılar emme refleksi de yok bı kere gördüm kuzumu yoğun bakımda uyuyordu öyle makınaya bağlı nefes alıyor mamasını makınadan alıyormuş basına böyle bısey gelen varmı ben ne yapıcam bılmıyorum ıcım öyle buruk ki anlatamam ıcımı rahatlatacak bı kaç cümleye ıhtıyacım var 😭