Elizan34 geçmiş olsun canim benim kızımda bu senin ocak ayında yakalandı coronaya ilk kez, bende çok paniklemiştim ama hamdolsun bir şey olmadı. Tam 3 gün gece gündüz hiç ateşi düşmedi, dönüşümlü ateş düşürücü verdik bez koyuyordum ama cok kisa bir süre sonra yine çıkıyordu gece bile uyandırip her yerine su sürüyorduk birde benim kızımın ateşli nöbet geçmişi vardı onun içinde ilacını verdik bir de ikinci gün tekrar acile götürdük bu sefer antibiyotik başladilar baska da bir tedavisi yok demişti doktor