Yenidoğanlar bizlerden çok daha hızlı nefes alıp verirler. 3 ay gibi solunumları normale dönüyor. Ben böyle çok hızlı nefes alıyor niye böyle diye korkunca yengem o daha kuş gibi küçük bebekler böyle olur demişti 🤗 yine de şüpheniz, öncesinde bir rahatsızlığı varsa doktoru ihmal etmeyin ama bebekler hızlı nefes alır verir korkmayın 🤗