EsraOztemir Hanimlar oglum 4 aylik oldu.bende halen adet belirtisi yok. Ama adet oncesi lekelenmeler oluyirya ondan var ve adet oncesi tatli isteme krizleride var ama olmadim. Normalmi en gec ne zaman olunur. Sezeryan dogum oldum bu arada.
Onedroplove EsraOztemir doktorum emziriyorsan 2 yıla kadar olmaya bilirsin çok normal dedi bizde 3,5 aylığız hala olmadım
Zeynos Pakjin ben de 40 ım çıkar çıkmaz adet oldum ama ikinciyi olmadım geçti 10 gün sizin nasıl oldu normal mi acaba
EsraOztemir Pakjin bende 40 dan sonra kanamam durdu 2 hafta sonra yine kanama geldi ama 1 gun surdu anlamadim adetmi yoksa dogumdsn kalmami diye
EsraOztemir Zeynos benimde iste 40 dan sonra geldi kanamam ama dogum kanamam bitmisti sonra geldi ama 1 gun surdu geri bitti bende bisey anlamadim sonrada olmadi
EsraOztemir Onedroplove evet bende emziriyorum simdi. Peki korunma yontemleriniz nedir benim esim korunuyor bisey taktirmadim. Kilo yapar diye
Onedroplove EsraOztemir benimde eşim korunuyor canım ilaç iğne taraftarı değilim çok zorda kalırsam spiral taktırım ama şuan böyle iyiyiz hiç sıkıntı yaşamadık 😊