nakdeniz92 Kızımın saçları dökülmeye başladı elleri sürekli başında ağzında yutuyor bazen saçlarını. Nasıl bir yöntem buldunuz acaba kestirsem mi saçlarını diye düşünüyorum iyi olur mu
Ecce323 nakdeniz92 dökülmesi normal benim oğlumunda döküldü tekrar çıktı sıklasıyor ben kestirmedim öyle sıfıra vurulmanın etkisi olmadıgı kanıtlandı yani sadece secim oldu sıfıra vurmak
-elizsmom nakdeniz92 tabiki de çünkü öncesinde çok seyrekti döküldükçe daha bir seyrekleşti komik olmaya başlamıştı daha doğrusu elleri hep saç oluyordu vs kestik maşallahı var
nakdeniz92 Ecce323 ben dökülmesini problem etmiyorum 6. Aydan sonra tekrar çıkıyormuş. Onu bende okudum rengi koyulaştığı için çoğalıyor sanılıyormuş. ☺Ben saç yutuyor tehlikeli bir şey olursa diye korkuyorum o yüzden sormuştum
Ecce323 nakdeniz92 anladım benimkide sürekli döküyordu hatta yattıgı yer hep saç pluyordu o dönem cekiyoduda saçlarını ama hiç yutmadı yani :)