Ahanife hıhı gördüm. Her bebek farklıdır tabi ama benim oğlum aynı böyle kabarıklık ve beyazlıkla 5 aylıktan 6,5 olana kadar çıkarmadı ordan düşündüm🤗 birde diş çıkacağı zaman iç damak var ya orda böyle çizgi şeklinde bişey oluyo onu göremedim. Yine de hiç belli olmaz 6 ay kontrolünde doktor bize yakınlarda diş görünmüyor demişti, iki hafta sonra iki alt dişi aynı anda çıktı. Hadi bakalım bende size görünmüyor dedim yarın bigün ikisi birden patlarmış 🙊👯♂️😂