morrrrengiiii kızlar bebeğim 4 aylık emzirirken çok garip şekilde sırtım ağrıyor ve kanım çekiliyormuş gibi hissediyorum. çok aşırı değişik bir his yani. sizde de öyle oluyormuydu hiç
Deletedmom_79 morrrrengiiii hayır ama sırtına dikkat et. Çok kambur duruyor olabilirsin. Uzun vadede boynun da nasibini alır
morrrrengiiii Deletedmom_79 yatarak emziryorum aslında ya benım demek istediğim ağrı değil tamamen içten gelen bir his sankı benim bütün kanım çekiliyor o emdikçe
DemirK İlk zamanlar benimde oluyordu ama bi 20 günlük falan olunca alışmıştım geçmişti o his. Çok değişik bi his sizi anlıyorum ama baya uzun sürmüş sizin 😢😢