Merhaba benim de oğluma geçen ay çocuk psikiyatrisi muhtemel asperger dedi ve takibe aldı. 28 aylık şuan kreşe gidiyor ama akranlarına ilgisi yok. Konuşuyor ama söylediklerimizi tekrar ediyor karşılıklı iletişim yok ve yoğun bir geometrik şekil takıntısı var. Bende forumlarda konuyu aratırken buldum. Süreci ve oğlunuzun gelişim durumunu merak ettim. Özel eğitime devam ediyor musunuz?