İkizlerim var 12 aylıklar 6. Aydan beri aksamaz 9 da gece uykusuna yatarlar ve uyanmazlardı 1 aydır bir tanesi hemen uyanıyor ağlayarak ve 12 ye kadar uyumuyor asla bu düzen neden bozuldu nasıl düzeni tekrar sağlayabilirim lütfen yardım🥹 bir de bitki çayı önerir misiniz rahatlaması için uykuya geçişini de kolaylaştırsın diye