Erkekannsi Merhaba güzel anneler ilk ögretim yani 8. Sınıfa kadar okudum liseyi dısarda okumak istyrm iki cocugum var ama basarıcagıma inanıyorum bana yardımcı olurmsnz kayıtlar nasıl süreç nasıl ilerliyor
ilaydaaltann_ Erkekannsi keşke onlineyken verseydiniz bu karari daha çabuk mezun olurdunuz. Bi dahaki sınavlar yüz yüze 16 ekimde kayıtlar bitiyor. Halk eğitime gidip detayli bilgi alabilirsiniz
Erkekannsi ilaydaaltann_ keşke hamileşik cocuk derken birde kendimde o gücü kafayı görmiyordm şimdi kendime güveniyorum basaracagıma eminm
Nesrin-34 Bende açık lise okudum. Çok basitti herşey benim zamanımda. muafiyet de var. 2 çocukla hiç zorlanmazsın. Zorunlu dersler var onları geçmen lazım. Matematik, fizik felan onların muafiyeti vardı.
ilaydaaltann_ Erkekannsi İnsallah gecersiniz. Ben de aynı sizin gibi 8 den cikmaydim. Ama onlineyken bitirdim. Hakkınızda hayırlısı olsun