Merhaba. Hamilelikte ilk aylar sırt ağrım olmuştu sonra geçti. Bebeğin 4 aylık olduktan sonra sürekli kucak dönemi vardı yine başladı baya bi ağrıdi. Şimdi bir yaşında ve ister istemez gene kucağa alıyorum bezlerken yedirirken eğiliyorum falan çok sırt ağrım var dinlenince geçiyor ama dinlenmek ne mümkün hareketli bir erkek bebeği . Aynı durumu yaşayan varmı . Doktora da gitmedim fizik tedavi falan derse gidemem çünkü ailem uzakta bebeği bırakamam