Febrarss ben mantar sıkıntısı yaşamadım ama probiyotik arada kullan demişti jinekoloğum, duobalance kullanıyordum ara ara.. bir hekim izle görüşün, antibiyotikler, vaginal duşlar, sirkeler, bir sürü şey denerken florayı iyice bozmuş olabilirsiniz.. geçmişler olsun dilerim