Arkadaşlar evlendiğimden beri mantar ve balık kokusu sorunum var ne ilaç kullandiysam kullandım geçmedi yemin ederim sıkıldım artik iğrenç bir koku geliyor bilen bilir psikolojim bozuldu özellikle adetten sonra oluyor önlemek için ne yapabilirim spiral taktirsam önler mi acaba ya da önerdiğiniz bir şey vae mu