6 aylık oğlum var 5 aydır spiral var. Adetlerim hep düzenlidir. Geçen ay 15 gün sürdü ilk defa. Bu ayda 6 gün gecikti. Hiç gecikmezdi :( iki haftadan fazla sürüyorsa adet spiral kaymış olabilir yazıyordu nette doğru mudur başına gelen var mı ? Test almaya korkuyorum