Ebruue Asaf1612 Allah korusun ama sanmıyorum ben tek bir davranış otizm demek değildir. Sık sık ismiyle hitap edin Tv kapatın. Onlarında bir birey olduğunu unutmamak gerekiyor her bebek aynı tepkileri vermek zorunda değil
Asaf1612 Ebruue aynen öyle canım TV pek açmıyorum bugün gözlemledim başka türlü hitaplarima bakıyor elhamdülillah 🙏🏻