Annesivebebegi Kızlar bebeğim 1 yaşımda daha ilk hastalığı tecrübesizim. İki gündür burnu akıyor huysuz. Gece uykuları bayağı zorlaştı burnu hırıl hırıl sürekli uyanıyor nefes alamıyor galiba sürekli temizliyorum ama ağladıkça doluyor ne yapabilirim
Habibetlppp Annesivebebegi sürekli temizlemeniz lazım serumla nebul cihazınız var ise 3 cc serumu çekin hava verin doktorum bana onu önermişti tabi siz doktorunuza sorabilir siniz önce onun dışında Bol su odanın nemi de önemi yastığını yüksek tutun bizde yeni atlattık hastalığı kızıma bu süreçte sümkürmeyi öğrettim biraz da olsa yapıyor faydasını gördüm