Sarebebek_ Kızlar buhar makinesi hiç kullanmadım kutusuyla duruyor sadece bir kere denedik satmak istiyorum kullanmamıza gerek kalmıyor. Fiyatta yardımcı olurum. Ankaradaysanız eldende verebilirim
Arenim_ Sarebebek_ nette de aynı fiyata varmış senden alsam kargo da ödemem gerek daha da pahalıya gelir. Bi esprisi olmaz yani benim için teşekkür ederim iyi satışlar
Sarebebek_ Arenim_ gardropstan satmayı düşünüyorum kargo ücreti olmuyor tabiki siz bilirsiniz rica ederim
Mikmik_ Sarebebek_ tavsiye eder misiniz peki? Bebeğim ve kendim için istiyorum aslında özellikle hastalık döneminde rahatlatmak için kullanmak ve arada nemlendirmek için kullanmayı istiyorum da