Bebeğim 3 aylık dün geceden beri çok hırıltılı var gece sabaha karşı burnunu çektim tikaliydi biraz rahatladı ama bugün daha beter oldu hastaneye gittik ilaçsız tedavi dedi ilgilenmedi çok ama korkuyorum balgam kusuyo sürekli dünden beri burnunu çekiyorum bol bol ama daha kötü oluyo şuan ağlıyo deli gibi çok rahatsız hırıltı devam ediyo nefes alamiyo sanki napmam lazım bilen eden var mı araniz da yaşayan