Kızlar 34 günlük bebeğim var sağlık ocağı d vitamini verdi ama gerek burda gerekse instagramda karşılaştığım bikaç sayfa devletin verdiği d vitaminleri endokrin problemlerine yol açıyor diyor. Sizce kullanmaya devam mı rdeyim özel olarak mı alayım.. var mı tavsiyeniz?