Hilalyusra Merhaba hanımlar bebeğim 15 aylık Şuan azıları çıkıyor ama iki gündür ağzına mama sürmüyor günde 3 4 kere mama içerdi özellikle yatmadan önce şimdi yapıyoruz red ediyor acaba içmek istemiyor mu yoksa bir süreç mi yaşayan var mı
Myagmurr Hilalyusra İçmesin bişey olmaz daha iyi zaten doktor bize 1 buçuk yaşa doğru iyice azaltın dedi zaten oğlumda mama+ meme reddi vardı sadece mama olarak ilerliyorduk 4aylıktan beri daha sonra mamayı çok azalttı hiç doğru düzgün içmedi şimdi 1 yaşında birkaç aydır gece 1 kere içiyor başka hiç istemiyor sadece yemek yiyor
Hilalyusra Myagmurr içim rahatladı ya valla içirmeyim istemediği sürece o zaman iştah durumu nasıl peki arttı mı azaldı mı
Hilalyusra Yagmur988 iki yaşa kadar kullanması lazım dediler ama kendi bıraktığı daha mı iyi doymaz gibime geliyor az yiyor ek gıda çünkü
Myagmurr Hilalyusra iştahı maşallahı var yiyor ne yapsam. Şanslısınız millet mamayı bıraktırmak için çok uğraşıyor bizimkiler erkenden bıraktı 😀 oğlumun bütün değerlerinede baktırdım mama meme olmamasına rağmen bütün değerler çok iyi sadece yemek yiyor
Myagmurr Hilalyusra iştahı azsa bebek pankekleri böyle eliyle tutup yiyebilceği omletler vs yapın kendi yesin oğlumun iştahı gidince öyle şeyler yapıyorum çok keyifle yiyor
Yagmur988 Hilalyusra Ben 1 yaştan sonra kesilmesi lazım diye biliyorum kendi bırakması daha iyi tabi bir kaç ay sonra bıraktıracaktiniz zatenn zorluk yasamazsiniz zaten belli bı aydan sonra bebeklere anne sütü veya mamanın çokta bir katkısı olmuyor ek gıdasını çoğaltılnn
Hilalyusra Myagmurr çok teşekkür ederim canım elimden geleni yapıyorum tabiki ama işte annelik bir türlü ikna olamıyorum galiba :)
Yagmur988 Myagmurr Benim minikte mama içmedi memede emmedi cok güzel ek gıda yiyordu bugün ne versem yutmuyo sizce neden olabilir 🥺
Myagmurr Yagmur988 diş olabilir bi huzursuzluğu vardırrr üstüne gitmeyin bence ya da böyle durumlarda hafif yoğurtlu meyveli şeyler veriyorum o zaman yiyor🙏🏻 Oğlumda yemeği zaman meğersem kaşıkla istemediğini keşfettim elimle verdiğim zaman yiyordu