Deletedmom113 Arkadaslar ben bi ara instagramda gordum de evde vardı diye hiç oralı olmadım ama şimdi bulamıyorum var mi serumu burun spreyi olarak kullananlar ?
Janss Deletedmom113 Enjektörün iğneli kısmını takıp serumdan çekiyoruz , iğneli ucu çıkarıp bebenin burnuna sıkıyoruz . Açıldıysa en fazla 1 ay kullanılıyor .
SiyahBeyaz Deletedmom113 bende tek tek alıyordum sürekli burnumuz tıkalı dayanmadığı icin serum almaya başladım. Enjektörden çekip küçük tüplere koyup kullanıyorum
Babybaby45 Deletedmom113 serum dedgnz şey ztn izotonik tuzlu su serum fizyolojıklerde aynı şey eczaneden bir paket ufak serum alıp şırıngayla çekerek Nazikçe sıkın cocugnzn burnuna gayette aynı işi yapablrsnz Bn yapıyorm
Deletedmom113 SiyahBeyaz Sasah1441 para vermekten yoruldum bizimde sürekli tıkalı uyumuyor ve tabi sprey ve damla.kullanmaktan yoruldum almak ayrı dert
Sasah1441 Deletedmom113 bence dene bi sıkıntı olmuyor canım zaten serum sonuçta enjektörle çekip çok az damlat normal damla gibi yani 1 ay kuralını bilmiyorum ben ama sonuçta açık bişi de değil iğneyle çekiliyor ama eczacıya mutlaka sorcam merak ettim 🤔
Deletedmom113 Babybaby45 kuzum biliuorum ayni oldugunu ama etki gosterip göstermediğini merak etim çünkü gerçekten pahalı almak istemiyorum eğer bu iyiyse kullanacam
Deletedmom113 Sasah1441 enjektör yeri var zatrn cnm hava almiyor ki zaten 1 ay dayanmaz çünkü benim kız çok sorunlu 🤣buhar makinası aldım aynı havlu kullandım aynı yani gene kullanıyorum
Annevebebisi Etkili canım ben de kullanıyorum. Evde bile hazırlayan var. Elimizin altında sürekli bulunması gereken bişey ve doğru diyorsun pahalılar diğerleri
Deletedmom113 Annevebebisi aynen ya cam evet evde yapılana baktımda o bebekler icin ne bileyim zararlı.olmazmi en iyisi serum almak 😍