@“aryaalya” merhaba canim ben de erken doğum yaptim 35 haftalikta bebeğim doğduğunda kilosu 2075 ti hastanede durdugun surece 1800 e kadar dustu odem vs sislikleri gidince kuveze almadilar solunum ve gelisimi iyiydi suan 13 aylik korkma cok cabuk buyuyorlar ❤️