Merhaba kızlar geçen ay eylül 22 de adet gördüm neyse ailevi nedenlerden dolayı şehir dışına gittik derken orda kanamam arttı 12 gün sürdü neysesi bu ekimde 22 sinde gene adet ilk 5 gün çok gelmedi sonra costu ve 13 gün oldu şimdi damla damla geliyor tabi yıkandım ettim kaç kere kadın doğuma gideyim diyorum 9 ay önce doğum yaptım ama sonrasında böyle olmadı evime geldim ama stresten mi oldu acaba dedim kaynımk kayıp ettik tabi o arada neyse bugün gidecektim araba bozuldu kaldım pazartesi gidicem aranızda buna benzer seyler yaşayan var mı normalde adetim düzensizdir ama 2 aydır düzenli ama aşırı kanamam oluyor yani bir nevi :(