Arkadaşlar bebeğim 11,5 aylık ve uykusu doğduğundan beri hep sorunluydu ama ara ara hepten kötü oluyor saatlerce uğraşıyoruz uyusun diye gündüz iki uyku yapıyor sabah 6 buçuk gibi kalkıyor ilk uykuya 9 buçukta yatıp 11 de kalkıyor ikinci uyku da normalde 2 buçuk 3 gibi yatıyor ve en geç 4 buçukta kalkmkş oluyordu akşam da 8 buçuk gibi gece uykusuna geçiyordu.Ama son 2 aydır geceleri bildiğin kalkıp oturuyor müdahale etmezsen de ağlıyor sabaha kadar bu şekilde tekrarlıyor sürekli , ara ara bazı dönemler geceleri bu şekilde oluyordu ama anlam veremiyoeum artık çünkü aşırı direniyor uykuya normalde sürekli uyansa bile en azından uykuya geçiş aşamasjnda bu kadar zorlamıyordu gündüz.Şimdi bebeğim tek uykuya mı düşmek istyor yaksa dişten mi bu durum uani özellikle ikinci uykusunda baya uğraştırıyor.Geceleri kalkıp oturup ağlaması sanki uykusu yokmuş gibi gözükmesi neden olabilir kafayı yiyecem artık nolur bi akıl verin