Nes1989 Merhaba salı günü 41 derece ayeş ile hadsaneye gittik domuz gribi çıktı 3 gün kaldık ciğerlere inmiş bronşit oldu başına gelen var mı?? Kızım çok halsiz iştahsız bitti çocuk resmen kaç haftada düzelir çğk üzülüyorum öyle görünce
Azraada58 Nes1989 off cok gecmiş olsun bizde malesef gecen sene olmştuk serum falan takılmıştı antibiyotik tam düzelmesi yine 10 bulmuştu
Azraada58 Nes1989 bizde corona olmştuk daha 4 aylıkken onu 48 saatte atlattık ama bu nalet sey yemesinden bitkinligine kadar vuruyor cocugu bizde ilacta alerji yaptı onuda bıraktık baska yazdılar ay nbkm valla cocuk hasta olunca anneler dahada hasta oluyor aşlah kolaylık versin
Nes1989 Azraada58 sormayın sormayın allah beterinden korusun ama buda çok illet çıktı 5 gümdür canmza okudu bronşitte basladı özel hastaneye gitmemize rağmen hastane fuldü corona domuz ve uyuz hasttalğı ile bu sene yandık
Azraada58 Nes1989 ay deme nolur benm kızımnda bagısıklıgı düşük hemen kapıyor aşlah korusun ya zaten bütün cıkan hastalık bize bulaşmasa olmaz ishal corona domuz gribi normal gripleri saymıyom ble daha 2 hafta oldu atlatalı gribi