Oğlumda 4 aylık poponun üzerinde ufak bir delik var , önceki kontrollerinde doktorlar popo muayenesinde çok üzerinde durmadılar ama bugün banyo da fakrwttim delik şeklini almıştı , başına böyle birşey gelen var mı ? Doktora danışacağız ama aklıma takıldı