canimmmoglummm 3 aylık bebeğime mama verdim ağzından kustu birkaç damla da burnundan geldi sizce bişey olmuş mudur hastaneye götürmeli miyim ilk çocuğum çok korktum
Gamzosgamzos canimmmoglummm yok canım normal benim kizlarimda bazen ağız ve burundan kusardi o dönemlerde
aselinanesii canimmmoglummm bişey olur mu bilmiyorum ama o aylarda benim bebeğimde de olmuştu ama biz baya baya ağız burun kusmuştuk doktora götürmedim çok şükür bişeyde olmadı☺️
Gktrk-Gmzbrs17 canimmmoglummm bizde az önce kustuk hatta burnundan geldiği için sumugu de çıktı ben her serde bı hayır var die mutlu oldum bian rahatladı çocuk
Melis1706 canimmmoglummm egerki her mama verisinde olursa degistir hipp ben kullanmistim kizimda hep oyle oluodu sma ya gectim hemen
canimmmoglummm aselinanesii Evet ya bişey olmuyormus ilkkez yaptıgı için ben panik oldum demekki böyle böyle öğrenicem😅
aselinanesii canimmmoglummm evet evet öyle oluyor bizde olduğunda da annem diğer odadaydı koştur koştur yanına gitmiştim böyle böyle oldu diye 😂
delirmeceler canimmmoglummm normal süt içtikten sonra hemen gazını çıkarma ve 45 derecelik açıyla yatır hiçbirşey olmaz
dunyamyavrum canimmmoglummm hiç korkma canım, benim bebeğim 6 aylık hala gelir ara ara, ilk doğduğu sıralar çok daha fazlaydı ama şükürler olsun 6 aylık olduk bir sıkıntı yok bebeğimde