Minel-inannesi Mariirma ben mama stogunu subatta indirim kuponlariyla felan yaptim acikcasi. Evde bi fransiz buldog kizimiz, bide smokin oglumuz var. Hergun kizlari yuruyuse cikartirken sokaktakiler icinde besleme yapiyoz, bitince kactan alcaz Allah kerim artik
Rwerdst Mariirma ya ben goon geçerken molfixte 3 e geçmiştim ama goon da 2 ydi. Normalde 3 numara 7- 12 ya da 7-14 olması lazım. Oğlum şuan 6 kilo ama 3 numara olmuyor😅 Şuan elimde son paketin yarısından azı kaldı biraz daha bitirmeye çalışıyorum. 4 numara da aldım 4 numara tam oluyor. Normalde 4 numara da 9 kilodan başlıyor. Ben 3 numaraya da 4.5 falandı geçtiğimde. Bir de benim tontişin bacakları dolgun biraz. Bacağı zayıf bir çocuksa olur tabiki. Şuan kaç kilo bebişiniz?
Mariirma Rwerdst hımm benim kızımda 10.5-11 kg. Pure&soft ra nolfixte 4 numara iyi oluyor bize şuan ne büyük nede küçük.
gbkorkmazzzzzz Vallaha ben instagram mesajı olarak ayrı mail olarak ayrı şikayevar yolu ile de ayrı ayrı şikayetimi bildirdim. Aldığım markette eski bezi var şansa ama bitmesi an meselesi. Ben her sabaha ıslak uyanmaktan bıktım. Ayrıca bir beden büyük almak sorunu çözmez ki sonuçta büyük almak zorunda değiliz. İnşallah eski bezlerine geri dönerler
Mariirma gbkorkmazzzzzz beden küçüklüğünden olsa eski bez takılıyken de yapardı yeni geçtiğimiz gibi sızdırma başladı. Bende bugün hem şikayet var a hemde direk müşteri hizmetleri ni arayacağım.
Elfgrn Mariirma ben ve çevrem memnunuz sorun yaşamadık hatta yeni nesili daha çok beğendik böyle forumda gördükçe şaşırıyorum eskisiden daha iyi bizce
alparslan1_ Mariirma göstergesi olup olmadığından yeni mi eski mi anlayabilirsiniz. Yenilerde yok çünkü
Sinem61 Mariirma gösterge yok muhtemelen yeni seri henüz bir sıkıntı yaşamadım göstergesi olmaması dışında inşallah yaşamam kimse memnun kalmamış
Elatoria Mariirma bende aynı durumdan müzdaribim pişik yapıyor ve stoklamıştım marketlerden napıcam bilmiyorum 15 aylık oğlum 3 ay daha idare edip bezden kesmeyi düşünüyorum
Irmakmelegim Mariirma valla yeni aldım hiç sorun yasamdim gösterge olmasaada sonuçta zatn şişiyor anlaşılıyor tıs yaptığı pişik vb yasamadim akşam 8 de en son bez değiştiriyorum sabah 8 e kdr altında bez hiç bir sorun yasamadim 26 ayligix şuan 18 aylıktan beri molfix mavi paket kullniyrm