Cocolingo yeniannesibel 6. Ayda emekleme pozisyonuna geçip tabiri caizse yaylanıyordu ama ilerlemiyordu 7. Ayda tam anlamıyla emeklemeye başladı
aselinanesii yeniannesibel 11 aylık emekledik sürünme olmadı 11 ay oturunca direkt emekledi 13 ayda da yürüdü 😂
beyzzsenturkk_ yeniannesibel 7 aylıkken emekledi 6 aylıkken süründü şu an 8 ay 20 günlük 9 aylık olucaz ayakta bir kaç dakika duruyor
Huriyecelik Beraninannesii benim bebeğimde 10 aylık olacak ama emeklemeye niyeti yok emekleme pozisyonuna getirince biraz duruyor sonra ağlıyor. Sizin ki nasıldı ek bir şey yaptınız mı?
Rumeysaerva yeniannesibel 9 buçuk aylıkken her yere oturarak gidiyordu bildiğin oturarak sürüyordu 10. Ayından sonra bi baktık normal emekliyor 12 buçuk aylıkkende tam yürüdü
Melis1706 yeniannesibel benimkisi hic surunmedi geri geride emeklemedi birgun ellerini geri geri topladi oturdu 3 gun sonra emekledi 7.ayin sonundaydi
gulcansvml Ayda popo sallamaya başladı çok komikti Allahım ya sonra geri geri emekledi şimdi 7.aya girdik run run emekliyor süpürgenin terliklerimin peşinde 🤣🤣
Mjora7 Ya benim kızım tembel galiba, yere yatırınca patates çuvalı gibi kalıyo dönmüyor bile. Ha dönünce de imdat döndüm ben düzeltin beni diye ağlıyo şaşkın. Şuan 6 aylık .Heralde 1 yaşında anca emekler ibiş
Beraninannesii Huriyecelik Özel bir durumu var sanırım o sebepten geç emekledi 🤗 birde kendi ayında bir arkadaş edindik sık sık onu emeklerken gormeside çok etki etti o emeklerken benimki ağlıyordu oturduğu için ondan göre göre hırs yaptı sonunda emekledi🥰
Huriyecelik Beraninannesii emekleyen bir bebek bulalım en iyisi babası sürekli karşısında emekliyor taklit etsin diye ama tık yok😀 aslında oturduğu yerden bir şeyler gördükçe gitmek almak istiyor ama yapamıyor o zamanda sinirleniyor ağlıyor.