Gnsdrn Kızlar bazen emerken sankı nefesım kesiliyor gıbı. Kalbim carpıntı yapıyor. Ama sadece emerken degıl. Normalde de oluyor. Aynı seyı yasayan var mı? İçim sankı sıkılıyor, daralıyor,kalbim pıt pıt,..
Bebetonunannesi16 Gnsdrn uykusızluk yorgunluktan olabiliyo bebeğin çok küçükmüş canım o uyudukça sende uyumaya çalış baktın devam ederse bi ekg çektir için rahat etsin
Mert_karanannesi Kansızlık ve demir eksiklğin olabilr bir kan değerlerine baktır bence bnde de öyle olyo genelde arada kansız oldgm içn doktor çarpıntı yapar demişti hatta bikeresinde her yerm uyuştu nefes alamadım ellerim kasılmıştı doktor kansızlktn demişti