10 gün önce doğum yaptım kızlar dikişlerim düşmüş olabilir mi ? Sanki düşmüş ve yahutta açılmış gibi hissediyorum. Açılmış yada düşmüş dikiş nasıl anlaşılır ? Dikişler düştükten sonra hemen kapanır mı yada yara gibi açık kalıp yavaş yavaş mı kapanır bi bana açıklama yapacak olan kimse olur mu acaba 🙋🏻♀️😒