10 aylık bebeğim gece 2 de mama içmek için mıkırdanıyo hemen yapıyorum veriyorum içerken bi gidiyo uykusu sabah 5 e kadar salla salla ayaklarım kopçak neredeyse 1 haftadır böyle altan bir tane dişine çıktı sorun yok gibi ama neden böyle anlamıyorum napmam gerekir?