Bizimde süt alerjimiz var aynı zamanda yumurta kuruyemiş dana eti de 🤦🏻♀️ çok zor ve katı bir diyetteyim bizimde egzama ve döküntü olmuştu diyet yapınca geçti kızım çok az emiyor artık beni sütümde eskisi kadar kalmadı çok nadir şeylerle beslenebiliyorum çünkü, aptamil pregomin syneo markalı mamayı raporlu şekilde kullanıyoruz banim bebeğimde reflüsüde olduğu için tüm yediğini su gibi kusardı doktorumuza danıştık bebelac tckiner önerdi mamanın kıvamını yoğunlaştırıyor onda da süt ürünü yok kendi doktorunuza danışıp en azından kusmasını engellemesi açısından kullanabilirsiniz, mamanın tarını beğenmesi içinde içine çok az pekmez veya vanilya şurubu katabilirsiniz bir başka arkadaşımda öyle yapıyordu ama kesinlikle doktorunuza danışın sonuçta her bebek farklı, çok zor bir süreç umarım yakın zamanda geçer gider tüm bunlar😕😕😕😕