Sssdt Kızlar vajinamda kaşıntı var ne iyi gelir evde varmı bilgisi olan randevuyu 2 gun sonra ya verdi
CankizimRavzam Sssdt 1 çay bardağı sirkeyi bir tas ılık su ile karıştırıp vajinanı yıka ama durulama 1 saat kalsin öyle sonra yine bol suyla yıkayıp bolca travazol krem sür geçmiş olsun
[silindi] Sssdt muhtelen mantar olmussundur evde yapacagin hersey dahada kotu hale getirir iyice florasini bozarsin vajinanin en iyisi nobetci eczaneden travazol krem al sur
visneli_turtam Sssdt tam travazol yazacaktım ki😀 yazmışlar bile , Zaten doktor da muhtemelen bu kremi yazar , çünkü çok iyi bir krem
reyhan12 Sssdt ben bekarken cok olurdum travazol işe yariyor ama sirkeli su sıkıp sonrasinda kantoron yagi suruyordum oldukca surdum surdum kurtuldum en sonunda ama benim icten gelen degildi yuzeyseldi
naftalinkokusu Günlük ped veya başka bir şey kullanıyorsanız kullanmayı bırakın sadece pamuklu iç çamaşırı. Sık sık yıkamayın aynı sıkıntı için gittim iki tane fitil verdi. Mantar değilmiş muhtemelen kullanmaya başladığım günlük ped yaptı geçmiş olsun
Mom098 Sssdt sirke sürmeyin aşındırır orayı. Elimi bile yakıyor oraya nasıl, sürüyorlar anlamıyorum Travazol alın azıcık sürünce anınca geçer