Sevdaa28 Slm kızlar ben dogum yapalı 5 ay oldu 40 cıktıktan sonra adet oldun 15 gunde bır. Ama şimdi 1 aydır adet olmuyorum testde yapmadım hamılemıyım korkuyorum normal mı sızce
Flowersed Sevdaa28 bende 7 ay oldu sezaryenle doğum yapalı hemen adet olmaya başladım bu ay bir anda 3 gün sürdü yoğun bi şekilde kesildi aşırı karın ağrısı yaşıyorum üşütme mi anlamadım yerleşme ağrısı gibi aşırı korkuyorum hamile miyim diye