Sdfky benim de oğlum emerek uyuyordu, 22 aylık olmak üzere. 1 Ay oldu memeyi kestik, yatıyoruz beraber dönüyor duruyor yatıyor kalkıyor konuşuyor anlatıyor soru soruyor kendince yarım saat sürüyor bazen uyuması ama teması kesmektense sizde sallamayı kesin daha iyi bence diğer arkadaşların dediği gibi