Aaa iyice saçmaladı bu firmalar.Geçen de bir arkadaşın mamasından böcek çıkmıştı.Bu nasıl olacak böyle ? Kimyasal deyip çoğu şeyi kullanmıyoruz herşeyi araştırıp alıyoruz ama bunlara nazaren en doğal,en katkısız dediğimiz şeylerde neler oluyor ! Şiddetle kınıyorum,çok da üzülüyorum. Birdaha bu markayı almayacağım.