Denizege35 Elifkurtulduuuu bziim doktorumuz farketmez evde hangi pekmez varsa onu kullanablirsniz demişti
Semaaa39 Elifkurtulduuuu ben wewood aldım memnunum. Hem hurma hem dut özü aldım. Bebeğim 9 aylık. Her sabah bi kaşık ağzına veriyorum görür görmez heyecanlanıyor😂
Ayfa1608 Elifkurtulduuuu e bebekten aldım Hamm marka üzüm pekmezi. Günde 1 çay kaşığı manalarına veya kahvaltısına koyuyorum
Denizege35 Elifkurtulduuuu 6. Ayın sonlarına doru yarım çay kaşığı olarak başlamıştım kahvaltılarında
Dilekogz Ben doktoruma özellikle sormuştum pekmez konusunu bana üstüne basa basa ilk olarak üzüm pekmezi demişti sebebini bilmiyorum bende 2 ay kadar üzüm verip sonra duta başaldım
Simge2507 Elifkurtulduuuu kaynatılarak yapılan pekmezlerde hmf olusuyormus kansere sebebiyet oluşturduğu için kaynatılan pekmezleri doktrlar önermiyor ben og naturalin soğuk sıkım üzüm özünü kullanıyorum ama biraz ilerleyen aylarda kullanmaya başladım. Bir çay kaşığı kadar kullanıyorum normal pekmezden bı farkı yok tat olarak sadece soğuk sıkım ve şeker ilavesiz