Ysgl26 14 aylık kızım. Anne, baba, abi, aba, ayak, gözlük, gel, al, ver, meme, mama, top, attım diyor. Sorduğumda göbeğini, ayağını, ağzını vb. gösteriyor. Bazı şarkıların melodilerini seslendiriyor, eee eee’leyerek. Çok klasik olacak ama her çocuğun gelişimi farklı. Büyük kızım 12 aylıkken bunlardan çok daha fazlasını yapar, ikili cümleler kurardı. Oğlumunsa 3 yaşına kadar toplasan 10 kelimesi yoktu.🤷🏻♀️