Güzel anneler bebeğim doğduğundan beri sadece mama ile besleniyor sütüm gelmedi. Şuan tam 30 günlük ve 90 cc mama veriyoruz. Bana fazla gibi geliyor ama az verincede doymuyor. Doğduğundan veri 1100 gr almışız doktor bir sıkıntı yok devam edebilirsiniz dedi ama bilemedim. Biliyorım her bebiş farklı ancak merak ediyorum siz kaç cc mama veriyorsunuz ?