Kızlar bu sin bir aydır oğlum altına kaçırıyor okula başlayalı bir ay oldu 3. Hafta grip oldu iyileseli 1 hafta oldu yine burnunu çekiyor sanırım altına kaçırıyor geceleri ondan olduğunu düşünüyorum neden yapabilir çişe kaldiriyorum mutlaka gece 2 gece yapmazsa 3. Gece yapıyor bazen geç görüyorum üzerinde buz gibi olur bazı geç 3 defa üzerini değiştiriyorum bir öneriniz varmi acaba Bi doktorami götürsem bilemedim bende bağlamak istemiyorum